Äntligen sommar!

Tänk att sommarn äntligen har kommiit, och ja hoppas att den stannar ett tag=)
I helgen for ja till s-vall.
Kan  väll inte påstå att dagen började så bra, när ja vart nerspilld hela mig med kaffe inne på en mack. Tanten som gjorde blev alles till sig,haha. Själv så fick ja gå och byta om, tur att ja hade mer kläder med mig!
Sen vart de stranden i några timmar så man brände sig rejält. Måste undvika solen några dagar nu dock =S

Sigge kännde iaf igen mig, men de tog några minuter innan han riktigt "fattade" vem de va=) Han e ju så super go!
Han trivs iaf riktigt bra där ute i skogen, med tempo som lekkompis=)
Även att han har börjat ätit upp sig,hihi
Igår så slog bilen om på 35000 mil, så nu är de en riktig "svensson bil" haha

Nu är de långvecka igen med jobb då.
Jag är bara ledig på torsdag och då är de gatufesten som gäller.
Ska bli riktigt roligt. Hoppas på kanon väder!

nu ska ja sätta mig på  balkongen en stund, sen blir de nog en promenad runt kyrksjön=)

puss & kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0