Bästa dagen i mitt liv

Ja de kan man lungt säga.
Telefonen ringde runt 23.45 igår kväll. När ja svara så va de en som ja "Sigge är hemma i lgh´en"
Ja trodde ja skulle svimma när ja hörde de. Blev så otroligt glad och lättad.
Jag åkte direk ut till honom, och han va så otroligt kelig och pratsjuk. Han låg uppi mig och sov i soffan i över en timma.
Men han var otroligt smal  och mager, och all sin fina vinterpäls hade han tappat.
Han drack nå otroligt med vatten, och hungrig var han.
Ja är så glad att han är hemma.
Den största frågan är? Vart har han varit?
Ja tror att han blev bortskrämd iaf, för annars har han aldig försvunnit.

Älskar Sigge av hela mitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0