Funkar kanon

Ja stormtrivs i min nya lgh!
Det är väldigt lungt o skönt och man behöver bara tänka och plocka efter sig själv.
Tror ja ska bo själv hädanefter:)

Parkeringen för bilen är däremot mindre trevlig. De va en gubbe som backade rätt in i en ennan bil häromdan, så snart blir väll jag drabbad med min sanna tur!
I helgen drar ja till storstan S-vall. De ska bli skoj.
Ska inte till Birsta och köpa en massa grejer till lgh bland annat.
Ska även träffa en massa kompisar, så ja vet inte hur ja ska hinna med mig. Jag är ju så duktig på att lova så mkt,haha
Men ja får väll klona mig själv så går de nog:P

Min älskade Sigge har ja fortf inte sett skymten utan. Jag mår så jävla dåligt när ja far ut till Föne när han inte är där, så ja tänker inte åka dit på nån dag nu.  Han var ju jämt så pratglad så fort han såg el hörde en. Ja hoppas verkligen att han kommer tillbaka helskinnad snart. Ja har börjat fundera på att de kan vara en utav katter som bor runtomkring kan ha vart där och skrämt iväg han, för de va ju deras revir från början.

Aja, ja hoppas på de bästa
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0