Nytt år

Ja så har de blivit ett nytt år sen sist ja skrev sist.
De ha väll inte hänt så värst mkt,mer än att man har kommit in på fler ställen att jobba på så nu flyter de på=)

Även att man har blivit ett år äldre:p De firades med min Love på Cinderella kryssning i helgen. De vart en riktig brakfest,tanke på vi slog ihop våra födelsedagar så de vart en 45 års fest,hehe
Grymt med folk på båten var de iaf,de va riktigt skit kul! Bussen hem var de dags för sömnen som man inte att haft tid med på båten:P Dock mådde inte min love så bra, så de vart en karta Panodil på macken i Gävlebro:P *stackare*

Min pärla till bil har dock svikit mig för andra gången nu, tredje gången gillt så blir de ett nytt batteri. Även att ja inte har fått igång sterion som en viss person tröck in fel kod!!!!! Vart utan i över en månad nu=/
Sen fick ja ner en tvättmaskin som ja inte heller ha fått igång, så typist min tur. kan inte förstå!

Tack och lov att nya tv´n fungerar än iaf=)
Nästa resa blir nog till Norge inom kort, vill så gärna träffa DIG nu! Så länge sen nu <3

Ne nu är de dags för kebabtallrik:P
puss & Kram



I bussen på väg hem:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0